Wat ik geloof
Ik geloof dat iedereen een verschil kan maken. Als jij denkt dat je te klein bent, denk dan aan die mug die je wakker houdt om twee uur ’s nachts. Je bent niet te klein, maar maakt nog niet genoeg geluid.
Daarom help ik ondernemers met het vormen en delen van verhalen die hun ideale klanten aanspreken, vasthouden en fan maken. Op basis van personal branding en een duidelijke LinkedIn strategie.
Klanten krijgen met een bewezen methode
Misschien kun je je er niks bij voorstellen, klanten krijgen via LinkedIn. Dat snap ik wel. Zeker als je zelf al even aan het ploeteren ben geweest.
Ik ben Wahine Wisse. Met mijn achtergrond als copywriter en grenzeloze enthousiasme help ik mijn klanten aan een online podium.
Ik help klanten die nog willen beginnen met hun bedrijf, tot ondernemers die al 10+ jaar in het vak zitten. Klanten met een maandomzet van 0 tot 10k. Ik werk met een bewezen methode om middels organische content (kost je dus geen advertentiebudget!) leads binnen te halen via jouw persoonlijke LinkedIn profiel middels copywriting, personal branding en coaching.
Mijn backstory
Als creatieveling schreef ik tijdens mijn studie communicatie salesteksten. Dat liep lekker. Zo lekker, dat ik me tijdens de coronaperiode inschreef bij de KvK.
Ineens was ik ondernemer! Zo voelde het trouwens niet - ik deed gewoon wat ik leuk vond.
De opdrachten bleven komen en algauw had ik een breed scala marketingtaken onder mijn beheer van Instagram tot Canva en copywriting. Leuk, maar ik wilde specialiseren.
Ik nam me voor te gaan doorontwikkelen.
Maar net toen ik mijn hbo diploma op zak had, overleed mijn moeder. Ze was mijn nummer één fan en al lang ziek, maar toch was het onverwachts.
Het zette alles op z'n kop.
Maar die moeilijke periode gaf me ook nieuw perspectief. Ik kwam erachter wat echt belangrijk is in het leven, en wat ik met het mijne wil doen.
Ik zet me in om positieve, inspirerende verhalen te vertellen via LinkedIn. Verhalen van wereldverbeteraars, al dan niet met cape. ;)
Kwetsbaarheid is kracht
Dat heb ik zelf ook erg moeten leren. Ik dacht dat als ik altijd maar deed alsof het goed ging, iedereen me aardig vond. Het tegenovergestelde was waar.
Juist door te delen hoe je je voelt, wat je leert en wat je de volgende keer anders zou doen, trek je mensen mee in jouw groeiproces en geef je je merk een gezicht.
Mensen doen zaken met mensen, maar alleen met mensen die ze echt aardig vinden. Ik ga jou niet aantrekkelijker maken dan je bent, maar online positioneren zoals je offline bent. Zodat je de mensen aantrekt die graag met je samenwerken - simpelweg omdat het klikt.